بهینه و سئو سازی سایت (SEO) در واقع به معنی انجام همگی فرایندهای برنامه نویسی ، قالب سایت و عوامل خارجی است که در جهت افزایش یافتن آمار بازدیدکننده وب سایت یا افزایش ترافیک انجام میگردد تا نتیجه های بهتری را در گوگل و سایر مرورگرهای جستجو به دست آورد. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت سرور پارسه همراه باشید.

بنابراین میتوان بیان نمود که در دهه های اخیر گوگل جزو برترین مرورگرهای جستجو به شمار می آید و بیش از 80 درصد مخاطبان اینترنتی گوگل را مطمئن ترین راه جهت تولید کردن پاسخ خود در فضای مجازی به حساب می آیند. لذا بیشتر مدیران وب سایت ها به همراه راهی جهت به دست آوردن رتبه اول در گوگل هستند؛ زیرا کسب رتبه در این مرورگر جستجور به معنی رونق تجارت آنهاست. در این راستا عوامل بیشتری در بهبود وضعیت سایت شما اثر بسزایی دارد که میتوان به دو دسته عوامل داخلی و خارجی بیان کرد. عوامل داخلی شامل رعایت اصول سئو سازی در کدنویسی قالب، درج محتوا با توجه به مدت زمانی مشخص و  سرعت بارگذاری سایت است و عوامل خارجی همچنین مواردی همچون ارجاع دیگر سایت ها به سایت شما یا همان بک لینک سازی، تبلیغات اینترنتی را شامل می شود. بنابراین برای قرار گرفتن در رتبه های بالا انجام تمام این مراحل حیاتی است.

هدف از سئو و بهینه سازی

هدف از بهینه سازی سایت مطلوب نشان دادن صفحات سایت جهت ربات های گوگل است که در مرحله اول به آسانی بتوانند به همگی قسمت های سایت دسترسی داشته باشند و در مراحل بعد محتوای یونیک یا اختصاصی را به بانک اطلاعاتی خود افزایش بدهد که این عوامل منجر میشود گوگل سایت شما را در دسته بندی سایت خود قرار دهد، چنانچه قرار گرفتن در رتبه های اول با تکنیک های اعتبار سنجی گوگل سر و کار دارد که میتوانید با افزایش بهبود امتیاز دامنه در رتبه اول گوگل قرار گیرید. بنابراین اکثر متقاضیان خدمات شما به وبسایت شما هجوم خواهند اورد که منجر به بازدهی پیش از پیش تجارت شما خواهد شد چرا که ما معتقدیم با رعایت اصول کسب و کار خود نیمی از افراد که از راه سایت گوگل وارد وب سایت شما میشود و قطعاً مشتری شما خواهند شد.

 

طراحی سایت

 

بازاریابی اینترنتی و سئو با سرور پارسه

بازاریابی در دنیای پر رقابت و این روزهای ما به یک اصل جهت ادامه حیات شغل های گوناگون تبدیل شده است. چنانچه شما برای تجارت خود تبلیغاتی نداشته باشید، به میزان کمتر دیده می شوید، در کل مشتریان کمتری نیز بدست خواهید آورد و در نهایت در دراز مدت سایرین جای شما را خواهند گرفت. بازاریابی اینترنتی یک تحول بزرگ را تجربه کرد، فضای اجتماعی، طراحی سایت و اپلیکیشن، ایمیل بازاریابی و تبلیغات بنرهای آنلاین، چتر روم ها و … از جمله مواردی است که در بازاریابی اینترنتی استفاده می شود. اما چنانچه بخواهیم همگی این ابزارها را باهم مقایسه کنیم به نظر کارشناسان عالی ترین راه برای مطرح شدن در دنیای تکنولوژی وب قرار گرفتن در صفحات اولی جستجوی گوگل است. بیش از 80 درصد سرچ مردم دنیا توسط گوگل انجام می گیرد و در کل بهینه و سئو سازی سایت برای دیده شدن در نتایج گوگل پر تلاش ترین نوع از بازاریابی دیجیتال به شمار می رود.

 

سئو سایت و انتخاب واژگان کلیدی مناسب

قبل از این که شما بتوانید طراحی وب سایت را جهت مرورگرهای جستجو بهینه سازی کنید ، در آغاز می بایست بدانید که چه عناوینی را قرار است هدف گیری نمایید.

یک جمله بسیار کلیدی را در خصوص سئو و بهینه سازی سایت به خاطر بسپارید، سئو از انتخاب کلمات کلیدی مناسب شروع می شود و به همان کلمات نیز پایان خواهد شد. لذا چنانچه در این مرحله به درستی تصمیم گیری نکنید در کل فرآیند شما در انتها زیر سوال خوهد رفت.