بهینه سازی سایت اداری بر اساس پایان تکنیک های بین المللی خدمات سئو سازی در شرکت طراحی سایت سرور پارسه انجام می گیرد. در فرآیند طراحی وب سایت شما،بهینه سازی وب سایت از عمده ترین کارهای تیم تخصصی و فنی شرکت طراحی وب سایت است. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت سرور پارسه همراه باشید.

بهینه سازی و سئوسازی وب سایت چیست؟

آسان ترین تعریف جهت سئو سازی سازی وب سایت: قرار دادن وب سایت شما در مقابل آمار بازدید کنندگان مورد نظرتان که شاید تبلیغات هدفمند است.

بهینه سازی وب سایت یا خدمات سئو شامل تکنیک ها و روشی است که رتبه بندی وب سایت را بر اساس کلمات کلیدی ویژه در موتورهای جستجو بهبود بسزایی می بخشد. زمانی که مشتریان در مرورگرهای جستجو به همراه محتوای ویژه ای به جستجو مشغولند، برای پیدا کردن مطالب مورد نظر خود با قرار دادن کلمه یا کلمات مرتبط (Keywords) با آن عناوین در موتورهای جستجو شروع به جستجو می نمایند. موتورهای جستجو صفحات وبی را که در آنها از کلمه یا کلمات مرتبط (کلمات کلیدی) لیست می کنند. بالاترین رتبه بندی بر اساس هر کلمه یا کلمات کلیدی بر مبنای مقررات و دستورالعملهای هر موتور جستجو طبقه بندی شده و به مخاطبان ارائه می دهند. به علت طرفداری و امکانات متنوع مرورگر جستجوی گوگل (Google Search Engine)، آمار نشان می دهد که 65% از جستجوهای مخاطبان در این موتور انجام میگیرد و در نتیجه رتبه بندی در این موتور جستجو بسیار حائز اهمیت است. گوگل قواعد و دستورالعملهای رتبه بندی وب سایت ها را اعلام می نماید تا کاربران وب سایت ها با رعایت آنان به افزایش بهبودی صفحات وب خود بپردازند.

 

تنوع و تغییر برخی از این مقررات ها در فواصل زمانی مشخص و نامعین توسط گوگل است که می بایست ارتقاء رتبه بندی وب سایت ها را عوامل نسبی و متغییر دانست. از اصلی ترین این دستورالعمل ها می توان به سه مورد مهم و اساسی که گوگل به آن همواره تاکید دارد بیان کرد که شامل:

  1. محتوا و طراحی وب سایت و اپلیکیشن (مطلب، تصاویر و نمایشهای ویدیویی - تصویری وب سایت)
  2. مسائل فنی و تخصصی وب سایت (Technical)
  3. مسائل مربوط به کیفیت وب سایت (Quality)

رعایت دستورالعمل ها و قوائد کلی گوگل و همچنین تجربه عملی سالها فعالیت مستمر در ارتقاء و بهبود جایگاه وب سایت های مختلف است که شرکت سرور پارسه به یکی از معتبرترین شرکتهای ارائه کننده خدمات سئو سازی سازی وب سایت ایران تبدیل گشته است. برای ارتقاء صفحات وب سایت خود بر مبنای کلمات کلیدی مورد استفاده در صنعت و زمینه کاری مخصوص خود با مشاوران شرکت سرور پارسه تماس حاصل فرمایید.

مزایای بهینه سازی سایت با سرور پارسه

سئو سازی سایت تاکنون یک فرآیند علمی و مهندسی به شمار می آیند. بر همین مبنا سرور پارسه با استفاده از آخرین تکنیک های بهینه سازی سایت شما را در صفحات آغازین مرورگرهای جستجو قرار می گیرد. قبل از هر مواردی می بایست آگاه باشیم که پروسه طراحی سایت و اپلیکیشن هنگامی موفق است که طرفدار بیینده کند. وب سایت بدون بازدید همچون کاتالوگ و کارت ویزیتی است که به چاپ رسیده اما به دست کاربران نرسیده و یا در کشوی میز شما باقی می ماند.

ارتقای رتبه بندی وب سایت با سرور پارسه چیست؟

در دهه های اخیر تقریباً 85% از بازدیدکنندگان در وبسایت از راه مرورگرهای جستجوگر به وب ها راه پیدا می نمایند. اصلی ترین مزایای بهینه سازی و سئو سازی وب سایت شامل موارد زیر می گردد:

  • افزایش بازدیدکنندگان و مراجعه کنندگانی که با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با زمینه کاری شما در حال جستجو در مرورگرهای جستجو هستند. (تبلیغات هدفمند)
  • افزایش آمار بینندگان و بالا رفتن آمار ترافیک وب سایت شما که نتیجه آن افزایش دانستنی و اطلاع از کالا و خدمات شماست و مستقیما" به فروش بیشتر می انجامد.