طراحی سایت های خبری همچون آمار بازدیدکنندگان سایت های اینترنتی به حساب می آیند. لذا علت این عنوان اهمیت امر خبر و اطلاع رسانی از یک سو و ضرورت جامعه به دریافت جدیدترین اخبار تکنولوژی اینترنت از سوی دیگر است. ندرتاً با توجه تعداد مخاطب آنلاین اینترنت در ایران و آمارهای موجود، سایت های خبری هنگامی که طراحی مناسبی و ایده آلی داشته باشند و مطلب مفیدی تولید کنند می توانند کاربر به میزان قابل توجهی را به خود جذب نمایند. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت سرور پارسه همراه باشید.

مخاطب اینترنتی قصد دارد که خبر را آنلاین دریافت کند و این موضوع منجر می شود که مخاطبان تمایل ویژه ای به سایت های خبری داشته باشند. تاکنون با پیشرفت گسترش فضای اجتماعی موبایلی همچون تلگرام، اهمیت راه اندازی سایت های مناسب خبری بیش از پیش شده است، بنابراین آگاه باشید داشتن یک سایت خبری شاید کافی نیست و باید نکات مرتبط با سئو و تجربه کاربری به صورت قاطع در آن رعایت شوند تا نتیجه مناسب حاصل گردد. سرور پارسه با در نظر گرفتن نکات مهم در زمینه طراحی و بهینه سازی و نیز در نظر گرفتن آسانی، کاربردپذیری، سئو و بهینه سازی، امنیت سرور، سرعت، مقیاس پذیری و موارد دیگر مهم در وب سایت های خبری، توانسته است خدمات بسیار مناسبی را در اختیار مدیران و ادمین های سایت های خبری قرار دهد.

موفقیت طراحی سایت خبری با سرور پارسه

موفقیت یک سایت و اپلیکیشن خبری بر اساس تعداد کاربر آن محاسبه می شود و پارامترهای گوناگونی جهت افزایش بهبود کیفیت سایت های خبری وجود دارد. در مرحله نخست، یک سایت خبری می بایست بتواند ترافیک مورد لازم خود را از راه گوگل و یا ورودی مستقیم تامین کند و لذا با طراحی مناسب و کیفیت محتوای قابل قبول کاربران را در سایت حفظ کرده و آنها را تبدیل به کاربر وفادار نماید.

 

 

 

1- نحوه نمایش اطلاعات به مخاطبان و بلاک گذاری سایت :

در طراحی سایت های خبری  با سرور پارسه نحوه نمایش اطلاعات به مخاطب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. لذا بازدیدکننده سایت می بایست بتواند با کمترین زمان ممکن به اخبار مورد نظر خود دست پیدا کند و اخبار مرتبط با عناوین  را مطالعه نماید، بلکه دستیابی به اطلاعات مورد نظر در کمترین کلیک ممکن اهمیت بالایی دارد، لذا کاربردی بودن دسته بندی سایت و به آسانی دستیابی به اطلاعات نیز بسیار حائز اهمیت است.

2- سرعت عالی بارگیری صفحات :

با توجه به آمار بازدید نسبتا بالایی که سایت های خبری دارند، سرعت بارگذاری صفحات در طراحی سایت بسیار مهم است.

3- رعایت نکات امنیتی سرور :

نکات امنیتی و عدم نفوذ پذیری هکرها سایت اهمیت بسیار بالایی دارد و رعایت این نکات در سایت های خبری مورد نیاز است.

4- بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو :

راه اندازی یک سایت اینترنتی چنانچه بهترین محتوا را داشته باشد، زیباترین گرافیک را داشته باشد و... چنانچه کسی آنها را نبیند هیچ ارزشی نخواهد داشت. تیم فنی سرور پارسه نگاه خاصی به سئو سایت های خبری دارد و سایت های طراحی و راه اندازی شده توسط ما همواره در صدر نتایج گوگل قرار گرفته اند. این موضوع می تواند کمک بسیار شایانی به سایت های خبری در جهت افزایش ترافیک و آمار بازدید بکند.

5- تعریف سطوح دسترسی خاص برای خبرنگار :

همیشه تعیین سطوح دسترسی خاص بر اساس تیم های خبری و دسته بندی مختلف سایت برای خبرنگاران و مخاطبان سایت در سایت های خبری اهمیت ویژه ای دارد.

خدمات و امکانات طراحی سایت خبری

از امکانات یک وب سایت خبری می توان به آیت های زیر متذکر شد :

  • مدیریت اخبار
    • ساخت و ویرایش و حذف اخبار عبارتند از:
    • تیتر عناوین خبری
    • روتیتر و زیر تیتر
    • انتخاب سرویس های خبری
    • انتخاب تگ مرتبط