شرکت سرور پارسه تیم فنی و اجرایی شامل 25 نفر از طراحان وبسایت است که توجه خاصی بر زمینه های توسعه UX دارند. خوشبختانه در این وقت اندک سایت های طراحی و توسعه شده توسط سایت سرور پارسه توانسته در جوامع طراحی وبسایت جهانی عبارتند از سایت های مطرح در زمینه اعطای جوایز طراحی همچون csswinner.com و cssreel.com هدایایی را دریافت کند.

شرکت های طراحی سایت در ایران به علت عدم مدیریت یکپارچه از الگریتم اجرائی و قوانین مشترکی بهرمند نیستند، لذا هر یک از شرکتهای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن در ایران مطابق با نظرات مدیریتی خود ارائه خدمات می نمایند. همگی شرکتهای زیر مجموعه سرور پارسه که با برند خاصی فعالیت میکنند تحت یک ریاست واحد مدیریت و هماهنگی میشوند .
شرکت طراحی سایت با تیم فنی سرور پارسه با داشتن پروانه کسب و نماد اعتماد الکترونیکی و نیز دارای رتبه بندی 4 شورای عالی انفورماتیک کشوری است ! در بازار بسیار نابسامان صنف طراحان سایت، فقط یکی از مهمترین و اصلی ترین عواملی که بتوان موجب اعتماد به کیفیت کار پیمانکار شد همین مورد مستندات و مدارک رسمی می باشد.

وب سایت فروشگاه اینترنتی چیست؟

به هر سایتی که خدماتی را از راه اینترنت و تکنولوژی فضای مجازی ارائه کرده و به فروش می رساند، فروشگاه اینترنتی بیان می شود که ندرتاً در ازای ارائه ی خدمات پرداخت انجام می گیرد و یا شاید ثبت سفارش الکترونیکی در آن فروشگاه اینترنتی صورت می گیرد. در یک فروشگاه آنلاین برای کسب و کار و تجارت امکان مشاهده محصول یا خدمتی از یک شرکت و یا شخص وجود داشته که با توجه به امکانات موجود در فروشگاه اینترنتی مشتری می تواند به مشاهده ی محصولات یا خدمات پرداخته و با خصوصیات و مشخصات محصول مورد نظر خود به طور قاطع معرفی شود و در صورت علاقه اقدام به سفارش و خرید الکترونیکی و اینترنتی فروشگاه ها نماید. با این وجود یک فروشگاه آنلاین اینترنتی را می توان امکانی جهت خدمات و محصولات یک مجموعه آگاه کرد. بنابراین در یک فروشگاه اینترنتی آنلاین کاربر می تواند کالا یا خدمات خود را انتخاب کرده، به سبد خرید خود ترکیب نماید و بعد از پایان خرید آنلاین، اقدام به پرداخت دریافتی، خرید خود از راه درگاه اینترنتی و یا هر راه دیگری که در فروشگاه تعیین شده نماید. همگی پروسه فوق بسته به نوع کالا و یا خدمات ارائه شده، برنامه ریزی شده و در سایت فروشگاهی راه اندازی می شود. لذا نیز در عین زمانی که امکانات فروشگاه اینترنتی بسیار مهم دارد، سرعت بالای وب سایت فروشگاه آنلاین نیز می بایست مورد تذکر قرار گیرد تا کاربر در فرآیند خرید کالا تا وقت رسیدن به مرحله ی پرداخت دچار مشکل نشده و کاربر از سفارش خود به علت مشغول بودن روال منصرف نشود.

 

 

مزایای داشتن یک فروشگاه اینترنتی با سرور پارسه

در دهه های اخیر به علت پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت روش های تجارت آنلاین، اهمیت داشتن یک فروشگاه اینترنتی با تیم فنی سرور پارسه برای هر فردی یا مجموعه ای که به خرید و فروش محصول یا خدماتی وقت گیر است پوشیده نیست. همچون مزایایی که با دارا بودن یک فروشگاه آنلاین بدست می آید می توان به موارد زیر بیان کرد:

  • پیشرفت مناطق جغرافیایی ارائه محصولات و خدمات گروه در سطح یک شهر، کشور و یا تنها به صورت بین المللی و جهانی به وسیله فروشگاه اینترنتی.
  • کاهش یافتن قیمت مرتبط با ایجاد دفاتر فروش متفاوت و متعدد در شهرهای مختلف به علت آنلاین بودن فروش.
  • معرفی کردن مخاطبان کل کشور با خدمات و کالاها ارائه شده توسط مجموعه و نیز نام و برند مجموعه و در نتیجه به دست آوردن شهرت و برندسازی برای گروهی.
  • ایجاد یک سیستم اطلاعاتی از محصولات مجموعه به وسیله قرار دادن آنها در دیتابیس فروشگاه به صورت آنلاین