در بسیاری از کسب‌وکارها و تجارت ها طراحی وبسایت دو زبانه و چند زبانه که مقصدی تجاری را در حوزه جهانی برای خود درست کرده‌اند و یا تعدادی از کاربران و مشتریان کسب‌وکار آن‌ها در کشورهای دیگر غیرفارسی زبانان هستند، بسیارضروری است. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت سرور پارسه همراه باشید.

طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه با سرور پارسه

خوب است آگاه باشید در سیستم‌های جدید تبلیغاتی به ویژه تبلیغات در مرورگر که شناخته شده ترین آن‌ها موتور جست‌وجوی گوگل است، شما برایتان این امکان وجود دارد تا مکان جغرافیایی محلی که دوست دارید و مشتاق هستید تبلیغ شما برای آن‌ها به نمایش دربیاید را تعیین کنید و به اصطلاح تعیین هدف نمایید. بنابراین مثلاً تنها کشورهای حوزه شرق اروپا تبلیغات و دانسته های شما را مشاهده کنند. در اصل افراد آن کشورها انتظار دارند بعد از مشاهده کردن تبلیغاتتان و وارد شدن به سایتتان با زبانی مشابه زبان خود مواجه شده تا آسان تر بتوانند با نوع و نحوه خدمات و محصولات شما آشنا شوند. لذا چنانچه در طراحی سایت خود خصوصیات دو زبانه چند زبانه بودن را لحاظ نکرده باشید در این حوزه‌ها امکان رقابت و عرضه خدمات خود را نخواهید داشت و به‌ نوعی محدودیتی در تجارت خود ایجاد نموده‌اید.

خصوصیات طراحی سایت‌ دو زبانه یا چند زبانه

طراحی سایت‌ دو زبانه و چند زبانه عناوینی تخصصی و ملزوم به‌ دقت و توجه خاصی دارد. بنابراین انجام تنظیمات ضروری آن جهت مدیریت و کنترل پنل آن و در دسترس بودن اطلاعات و مطلبهای جمع آوری شده در هر زبان و نیز همگام‌ سازی محتوی ها در زبان‌های مختلف ضرورت به نیروهای متخصص دارد و این عنوان منجر به یکپارچه شدن سایت در بخش های مختلف می‌شود.

 

 

هزینه طراحی سایت‌ دو زبانه و چند زبانه

با توجه به روش های متفاوت چندزبانه کردن سیستم‌های مدیریت محتوا و یا استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف برای طراحی سایت‌ دو زبانه و چند زبانه ، هزینه های متفاوتی برای این کار وجود دارد.

یکی از مهم‌ترین عواملی که در تعیین کردن قیمت زبان جدید موثر است، هماهنگی و ارتباط بین جهت و راستای نوشتار زبان جدید با زبان‌های پیش‌فرض سایت است. برای مثال اضافه کردن زبان عربی به سایتی که زبان پیش‌فرض آن فارسی است، حاوی هزینه کمتری از اضافه نمودن زبان انگلیسی به آن است، زیرا جهت و راستای نوشتار این دو زبان هر دو از راست به چپ است و به ایجاد تغییرات بیشتری احتیاج ندارد.

فایده های دو زبانه کردن سایت وردپرسی

چنانچه زبان انگلیسی، یک زبان جهانی جهت برقراری ارتباط افراد در کل دنیا می باشد، ولی با این حال، حدود ۷۰ درصد سایت های دنیا به زبانی غیر از زبان انگلیسی ایجاد شده اند.

شاید شما هم تاکنون اسم سایت دوزبانه را شنیده اید. ولی آیا واقعا می دانید که سایت دوزبانه به چه معانی است و مقصد از دوزبانه کردن سایت چیست؟ این عوامل چه مزایایی برای سایت سرور پارسه دارد و در کل چگونه می تواند به کسب و کارهای اینترنتی کمک کند؟

همانطور که از اسم آن وجود دارد، سایت دوزبانه، سایتی است که محتوای آن به دو زبان نوشته می شود و قصد از انجام این کار این است که علاوه بر فارسی زبانان، افراد با زبان های دیگر هم بتوانند از سایت ما استفاده کنند و آمار بازدید سایت ما را افزایش بدهند و دلیلی شوند رتبه الکسای سایت ما و در نتیجه سئو سایت ما بهتر گردد؛ چرا که چنانچه سایتی به چند زبان وجود داشته باشد، گوگل متوجه می شود که سایت ما فعالیتی در سطح جهانی دارد و دارنده سایت برای آن تلاش می کند. سرور پارسه با تیمی مجرب با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته پاسخگوی شما کاربران می باشند.