در هاست ابری سرور پارسه برخلاف یک هاست اشتراکی، سایت‌های با آمار بازدید بالا نیز به‌ آسانی می‌توانند از خدمات میزبانی ابری استفاده کنند، لذا درگیر نگرانی های مدیریت سرور شوند. این سرویس عبارتند از؛ انواع هاست بر روی کنترل پنل دایرکت ادمین، در مناطق: ایران و آلمان، در سیستم عامل‌های: لینوکس و ویندوز ارائه می‌ نمایند، با خرید هاست های تخصصی علاوه بر انتخاب سرویس متناسب با تجارت خود همیشه تنها برای آن میزان از منابع سخت‌افزاری که ضرورت دارید هزینه می‌پردازید و دیگر نگرانی هزینه هاست را به علت پرداخت هزینه‌های غیر معمول در آغاز فعالیت وب‌سایت خود، نخواهید داشت. در ادامه برای کسب اطلاعات با سایت سرور پارسه همراه باشید.

هاست سرور پارسه چیست ؟

بنابراین هاست به معنای میزبان در وب و شبکه های توسعه ای اینترنتی است که به اینترنت متصل می باشد و از اصلی ترین وظایف آن دریافت و ارسال داده ها و سرویس های متفاوتی می باشد که برای همه ی سایت ها با هر میزان آمار بازدید عالی می باشد و استفاده آن نسبت به سرور راحت تر می باشد. با این وجود هاست ، همچون حافظه ای آنلاین می باشد که شما جهت به نمایش گذاشتن اطلاعاتی که در وب سایت خود وارد می کنید، می بایست از هاست با میزان قدرت های گوناگون و متناسب با نیاز زمینه فعالیت خود فراهم و بهره ببرید.

انواع هاست با قیمت مناسب

انواع هاست چیست و چند نوع هاست داریم؟! سرور پارسه خدمات هاستینگ خود را در قالب های گوناگون متناسب با نیاز مخاطبان خود آماده کرده است تا علاوه بر آسانی استفاده مخاطبان بتوانند از یک سرویس بهینه سازی شده با هزینه مناسب تر استفاده کنند، تا یک سرویس اختصاصی برای متناسب شدن با سایت خودشان داشته باشند از این رو میتوان این خدمات را در واحدهای زیر در معرض نمایش قرار داد.

پشتیبانی هاست ابری با تیم سرور پارسه

سرور پارسه جهت آسایش مخاطبان خود تلاش کرده است به راحت ترین راه ممکن بستری را جهت کنترل کردن و مدیریت هاست اشتراکی را برای کاربران خود تهیه کند ، این پنل علاوه بر اینکه سرعت کار کردن را بالا برده است برای کاربرانی که جدیداً وارد این پروسه شده اند، به دلیل سهولت استفاده بسیار عالی و کاربردی است در هاست ابری سرور پارسه شما علاوه بر دگرگونی لحظه ای سخت افزار خود که از خصوصیات خاص سرور پارسه می باشد ، ابزارهایی جهت کنترل بازدهی وب سایت شما تعبیه شده است که این کار دلیل میشود در هر دفعه ای که نیاز داشتید منابع خود را افزایش دهید ، یا حتی موقعیت هاست سرور پارسه خود را به ایران یا اروپا تغییر دهید.

 

 

هاست دانلود با سرور پارسه

بیشتر وب مستران از هاست اشتراکی سرور پارسه برای وب سایتشان استفاده می نمایند، ولی این سرویس منابع را به طور یکسان میان سایت ها و اپلیکیشن ها تقسیم میکند و برای سایت های که هدف انتشار محتوا یا دانلود فایل را دارند عالی نیست ، تیم اجرایی فنی سرور پارسه با استفاده از زیر ساخت و دیتاسنتر تخصصی توانسته است مشکلات سرویس هاست دانلود را رفع رجوع کند و علاوه بر آن کارشناسان و متخصصان ما جهت افزایش بهره بری و سرعت این سرویس را در قالب های مختلف جهت دانلود فایل و یا پخش و دانلود ویدیو ، آهنگ و .... بهینه سازی کرده اند، لذا با افزایش یافتن پهنای باند این سرویس در کانکشن های بالا به هیچ صورت دچار مشکل نمی شود.

هاست لینوکس

هاست نسبت به کاربردهای مختلف حاوی انواع متفاوتی می باشد که یکی از معروف ترین و مهم ترین هاست ها، هاست لینوکس با تیم فنی سرور پارسه می باشد که این فضای ابری بر روی سرور هایی با " سیستم عامل لینوکس " ارائه می نماید و از امنیت بالایی برخوردار می باشد و این خدمات مهم ترین دلیل استفاده از این نوع هاست می باشد.